Halloween helg

Min helg hittills har varit bra.


I fredags åkte jag och pappa in till stan, shoppade underkläder och en tröja + smink. Vi tog med kinamat hem och satt och åt medan vi kollade på idol.


Lördags, Pappa åkte ner till Lund så jag var ensam hemma, vid 6 åkte jag in till stan o mötte Carro och Robin och sen tog vi bussen till Anneli där det var fest. ( En liten fest typ 10 pers) haha men den blev ju lyckad ändå, alla var fulla, 2-3 personer låg däckade i varsin säng, bla. min älskade pojkvän hihi. vid halv 1 tog alla bussen in till stan, jag, Robin, Tim och Pontus gick till mc donalds och åt, sen vid halv 2 tog jag och robin bussen hem och somade direkt. Idag vakande vi smått bakis ^^ men så ska det väl vara nu sista helgen innan skolan börjar igen höhö :'(

Idag ska vi ha en mysdag, ska strax ut och gå en långpromenad i skogen med hundarna, sen ska vi laga middag, ikväll ska vi se den nya bond filmen på bio och efter det blir det pizza :D Sen ska jag köra hem älskling till sig, och jag åker hem till mig :( Pappa kommer nog också hem ikväll .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback