Lund + balklänning

Min dag har varit både bra och dålig. Var ledig från skolan idag för jag och pappa skulle ner till Lund och förhoppningsvis hämtat hem mamma och Martin men när vi kom dit började han må sämre igen :( Vi stannade ändå några timmar för att snacka. jag vill att mamma och martin ska komma hem nu!

Innan vi åkte till Lund så åkte vi och hämtade min balklänning :) Jag är happy!

Har inte sett älsk sen i måndags tror jag det var :( Han ringde och sa att han hade tagit 2 av sina vaccinationssprutor som han måste ta innan han åker till Kenya. Fan det närmar sig också :( Han snackade redan om när han kommer hem då ville han att jag skulle stå på flygplatsen och krama om han hårt när han har landat ^^

Nu ska jag duscha sen sooova, nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback