Mys med Kaffe och chokladbollar

Halloj!

Bloggen har krånglat för mig hela helgen, har inte kunnat logga in :S därav den dåliga uppdateringen.

Ifredags mådde jag inte bra så stannade hemma från skolan, på kvällen orkade jag inte göra alls mycket så Robin fick komma hit och titta på idol och mysa med mig :)

I lördags skulle båda upp tidigt för att åka till Gbg. Jag skulle dit och shoppa med Carru och Robin skulle spela match. Hade en trevlig dag i Götet men som alltid har man sjuuukt ont i fötter och ben efter en dags shopping, hur ska vi klara av att shoppa 6dagar i Paris, Carru?! haha. När jag var tillbaks i Halmstad igen så åkte jag och hämtade Robin sen köpte vi Pizza för vi orkade inte laga mat och pappa var nere i lund.

I går , söndag, var det farsdag (som alla vet?) Tyvärr var de inte så vanligt :( Vi brukar alltid äta farsdagsfrukost inne hos mormor o morfar med hela släkten, men eftersom mamma och martin inte kommit hem ännu, och pappa var nere i Lund så var jag aldrig där.

Nu är det måndag och en ny vecka, kort dag i skolan. Pappa jobbar så jag passar huset. Drotts a-lag + teamet spelar match ikväll men jag känner mig inte pigg på att sitta i sporthallen hela kvällen så jag stannar hemma ikväll, har bakat chokladbollar så ska snart fixa kaffe och mysa framför tvn.  Ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback