Onsdag

Idag har jag ( som många andra) haft Np i svenska b. Det gick bra tror jag, skönt att ha gjort de iaf! Efter provet körde jag och Carru hem till henne för att planera vår redovisning i fitnessen på måndag, det gick inte så bra. Hade fått låna en cd skiva från 2003 av vår lärare, och där fanns typ ingen bra musik :S så i mon får vi be om en ny. Annars idag har jag inte gjort så mycket. Pappa jobbar, Robin tränar, mamma + martin är i lund. Jag sitter här och är uttråkad. Funderar på att baka kladdkaka, men då blir man tjock, sitta vid datan? tjock, kolla tv? tjock, plugga? njaae, träna? njae. gosh!

Igår var iaf Bobbin här :) Vi kollade på Saw V. Den var bra, inte lika braa som alla andra men bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback