Plugga utomlands?

Skulle haft sovmorgon i morse men tyvärr hade vi flyttat fram filosofin så vi började 08.10!! gah. Det var inte alls mycket folk på den lektionen, tror mats sa att 8st saknades, latmaskar ;) ligger ni hemma och sover medans vi andra pluggar ;)

Men men efter den lektionen var vi i hörsalen och lyssnade på en jätteintressant "föreläsning" det var 2 personer från go study + en lärare från en skola i Schweiz. Dem berättade massa om olika skolor och utbildningar i bland annat Schweiz, USA, Spanien. Man blir ju bara sååå sugen på att åka själv! Dem berättade att de nyss var en tjej som gått ut skolan och redan hade hon fått jobb som hotelldirektör och tjänade 150 000kr i månaden, fasen vad gött säger jag! Men tänk att bara lämna sin familj + vänner och flytta till ett annat land och stanna där i 4år :S och då måste man ta ett stooort studielån :/ Jobbigt.. Nu kommer min beslutångest igen :P Någon som har pluggat utomlands och kan tipsa?

Efter skolan har jag umgåtts med min babe. Vi har varit på Eurostop och shoppat slingmedel haha, sen blev det att äta lite på donken. Nu ska jag plugga religion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback