Sista dagen i november

Usch är så himla deppig just nu :( Har umgåtts med Robin de senaste dagarna. I morgon bitti åker han och ikväll kan vi inte ses för han har massa att fixa ikväll. Jag vet att det bara är 2veckor vi kommer vara ifrån varandra och jag kanske är töntig som känner såhär men det känns som vi aldrig kommer ses igen :( Vi brukar ju ses varje dag! Och sova tillsammans varje natt! Och nu kommer han befinna sig i afrika utan internet, mottagning till mobilen, alltså vi kommer inte ens kunna prata/smsa på 2veckor!!! Fatta att detta kommer bli tufft, usch usch jag deppar ihop snart, allt jag vill är att det ska bli söndag så jag kan få åka till Paris och förhoppningsvis hålla mig underhållen med massa shopping så jag slipper tänka på att min andra hälft saknas, lätt att göra det i denna tråkiga hem miljön där de inte finns något att göra...


En annan sak är att mina föräldrar befinner sig i Budapest just nu :) kul för dom. Jag och Martin är hemma och passar huset och djuren :)


 
Såhär glad är jag inte nu :( detta var igår när jag och älskade Robin hade myskväll hos mig


Kommentarer
Postat av: Carro

De kommer att gå fort Malin :)

2008-11-30 @ 18:50:33
URL: http://lagerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback