Dagarna

Tänkte bara skriva lite snabbt, har hållt mig borta från bloggen ett tag för har haft lite saker att tänka på och om jag skulle skrivit ner allt här i bloggen skulle ni inte fatta så mycket av det men nu börjar jag komma tillbaks igen.

Halva veckan har redan gått, underbart! Dessvärre känner jag mig sjuk =( Fryser som fan och har huvudvärk hela dagarna..

I helgen var jag på två släktkalas, i lördags hos min faster och i söndags hos Robins farmor.
I måndags skulle min klass prova studentmössor, men tror ni det fanns några där? nej.. Dom har glömt vår klass. Fyfan om vi inte får prova mössorna innna vi beställer dom :O Igår slutade jag vid 11.40 men tyvärr hade jag handledarträff 15.15 så fick stanna i skolan tills dess. Åkte in till stan en stund och fikade bla. med Madde, blåbärspaj o latte muuums. Idag är det onsdag och har varit i skolan från 08.10-16.00 sen bara tagit det lugnt här hemma. Ska nog läsa lite i mon svenskabok nu och sen sova. Imorgon har jag och Robin 1år och 4 månader tillsammans :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback