Dagen

Nu är jag och pappa hemma. Mamma är kvar i Lund. Kom till lasarettet vid 10 och var där hela dagen. På hemvägen åkte vi inom Väla. Köpte en klänning som jag ska ha på lördag om jag nu ska festa ^^

Veckan ser ut såhär:

Tisdag: Vara ensam hemma. Passa hundarna, städa huset, ta hand om mig själv (hårinpackning, ansiktsmask mm.) Hoppas att Robin kommer hit efter hans jobb.

Onsdag: Shoppa med Carruuu, hoppas på en fika med =)

Torsdag: Hm, har inget planerat här

Fredag: Åka ner till Lund med pappa och kanske Robin

Lördag: Fest

Söndag: Bio med Robin <3 vår 1 år och 5månaders dag :)

M du läser nog ändå inte min blogg. Men jag vill att du ska veta att jag, pappa & mamma tänker på dig, och jag vet att operartionen kommer gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback