Min dag

Hej på er!

Dagen hittills har varit hm intressant haha. Vaknade lite över 7 och ville bara ligga kvar men nej. Mamma körde in mig till skolan och det började med idrott. Körde olika styrkestationer och sen fotboll. Krockade med John och fick värsta fläskläppen :O haha Efter de så var det dags för naturkunskap, där fick vi sticka oss i fingret och kolla vilken blodgrupp man har. Jag har blodgrupp A för er som är intresserade höhö ^^ Sen väntade en håla på 2 o en halv timme. Då åkte jag, madde o carru in till stan sen mötte vi anneli o micha och så gick vi o fikade :)
Efter fikan blev det en tur runt i olika affärer. Sen fick vi ett sms av Yasse där hon berättar att vi inte har någon turism idag doooh kunde slutat vid halv 1! men men, vid 3 åkte vi tillbaks till skolan, gick och anmälde oss hos syon till sacomässan, sen in till stan igen. Träffade Robin <3. vi gick och kollade yttligare i affärer. Gick sen och fikade =) Haha mycket fika idag :P Nu är han påväg till Göteborg för att spela match jag själv sitter o pluggar naturkunskap, har prov i mon :S Men hoppas det blir lätt Ullis(vår lärare) verkar inte ha gjort det allt för svårt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback