Saknar min familj

Blev lite ändrade planer.
Idag har jag varit i stan med Carro! Vid 6 tiden mötte jag upp Robin och vi åkte hem till mig. Jag saknar min familj! Detta ha nog varit det värsta höstlovet på länge. Jag har inte sett mamma eller martin sen i måndags, har inte ens pratat med martin sen dess, Mamma o jag har haft kontakt på telefon. Pappa jobbar kvällar och kommer inte hem förräns 11 ungefär och då sover jag, på förmiddagen är han uppe i vår skog och arbetar och eftersom jag sover till typ halv 10-10 så hinner vi inte ses :( Jag vill att mamma och martin ska komma hem NU! så att allt blir som vanligt.

Jag är jäkligt glad att Robin finns, hur skulle jag annars klara dagarna och nätterna helt själv?

Nu blir det äppelpaj och tv :) I morgon är pappa ledig och då ska han och jag åka in till stan och shoppa lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback