Torsdag

Torsdag idag, dagarna rullar på. Snart är det helg igen! :D

Idag började dagen med idrott jag mådde inte så bra så jag valde att inte vara med idag. Istället gick jag och Madde(som inte heller va med) in till stan och fikade :) Kladdkaka + chailatte mums! Vid 11 väntade naturkunskap b, snacka om sömnpiller på dom lektionerna.

Robin ringde vid 4 och berättade att han klarat halkbanan :D O nyss fick jag ett samtal till om att han inte kommer hit i kväll för han skulle upp till akuten nu för det hade hänt något med hans fot o han kanske inte skulle få spela handboll på ett år :O:O vet inte så mkt mer för hann inte snacka, hoppas han ringer snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback