Trött Trött Trött

Jag är trött, vill gå och lägga mig och bara soooooova! Men de kan jag inte :( imorgon är det fredag , sista dagen på denna helvetesvecka som man kan kalla de. I morgon ska jag ha svenska prov + inlämning av filosofireflektion. Jag sitter här och pluggar svenska men jag blandar ihop massa, skit också! hela denna veckan har bestått av plugg så jag tror min hjärna checkar ut för ett tag framöver.

Idag började vi skolan med idrott, där blev det boxning, jobbigt! Efter det var det naturkunskap, vi fick tillbaka våra prov som vi gjorde i fredags. Jag var lite nervös för hur de hade gott. Men när jag fick provet såg jag bokstäverna mvg, mvg?! Jag ba asså har Ullie(vår lärare) fått hjärnsläpp eller? har fasen aldrig fått mvg i naturkunskap haha :D men men glad blev jag iaf :D Sen vart det en håla som väntade. Då åkte jag Carru och Madde in till stan och åt lunch på ap, blev kina mat och sushi. Sen åkte vi tillbaks till skolan och hade turism. Där vi redovisade våra arbeten.

Nu hinner jag inte skriva mer, ska läsa igenom svenskan en gång till. Sen skiter jag i de. Är för trött för att bry mig :P
Go natt! zZzzZZZzZz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback