10 September

I går var det vår första studenttävling, som var en skattjakt som gick ut på att alla klasser fick en lista på massor av saker som man hade 1timme på sig att hämta! Det var b.la. ett fotbollslag, en pensionär med bandtröja, en big mac, 5 ettor som sjunger nationalsången + broder jacob i kanon, en etta som hånglar med en trea. En lärare i vita underkläder, en soffa, en kundvagn, en mamma med barnvagn, en hund.. Haha ja sen massa mer.  Sp06t kom på en sjätte plats av typ 14? klasser (tror jag det var). Vi får ta igen det nästa studenttävling! Efter det åkte jag o Caroline in till stan o åt lunch. Sen var det handledarmöte för projektarbetet.

Idag började dagen med matteprov, jäj! Tror det gick bra :) Efter det var de håla som vanligt, då fixade jag massa viktiga grejer, köpte ett studentleg som kommer behövas till studentfesterna + balen mm. Sen gick jag o Carru och bokade in en tid då vi ska göra prov.

Nu sitter jag hemma o väntar på att Robin ska ringa så jag kan åka in till stan o hämta han, sen ikväll blir det idol!




Leona Lewis - Angel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback