Dåliga måndag

Bråkat med älskling idag, båda är envisa som oxar. Bråkat böjade idag kl 12 ^^ Först var jag sur som fan , nu i kväll är det lugnt för mig men nu börjar han ist sura :P faaan jag mår skit, fattar inte varför jag känner skuldkänslor o typ ber om förlåtelse när jag vet att allt är hans fel! Liksom jag har inte gjort någonting för att han ska vara sur , det är hans som gjort att de blev såhär... gah , hatar kärlek ibland!

Ni fattar nog inte så mkt, o jag ville egentligen inte skriva sånahär inlägg, vill inte vara för privat i bloggen men ibland måste man skriva av sig. O då är ju bloggen perfekt. Aja nu ska jag gå o nana, glöm dina bekymmer imorgon kommer nya.. Eller kan jag också säga imon när jag vaknar hoppas jag allt är som vanligt( Brukar vara så :P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback