Gårdagen

God morgon!

Igår var det fest för Madde som fyller 18år idag! Grattis! Jag och Caroline tog halv 5 bussen hem till henne där några av tjejerna skulle börja med att äta middag, lärde mig ett nytt sätt att äta tacos ;) hihi

Runt 7 kom resten av folket och då började ölspelet som vanligt. Festade fram till halv 1 då bussen gick in till stan, några gick vidare ut på puben men jag var så jäkla trött så jag åkte hem och kröp ner i min varma säng.

Vaknade halv 8 idag då älskling ringde gaah :P men jag somnade om o vaknade för en timme sen. Slapp bakfyllan :D Men är sjukt hes och förkyld :( var nog inge bra att hoppa studsmatta som var helt blöt så mina byxor o strumpor blev kalla =(  Har inte fått bilderna än, får se om jag kan lägga upp någon här senare ;D

Nu väntar frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback