Haha

Slutade skolan för en timme sen, Har bara haft fitness och matte idag :) Så nu sitter jag här hemma och funderar på vad jag ska laga för mat, är hungrig!

En kul sak som hände nyss var att älskling ringde, vi snackade ett tag, o sen kom jag på en sak som han sa i morse innan han gick till bussen. Så jag frågade :
Jag: Robin vem av musse o pelle(katterna) var det som tog din skinka som du hade på mackan i morse?
Han: Va?
Jag: jaa du kom ju in till mitt rum och sa det till mig
Han: va? vadå skinka?
Jag: men ditt pålägg?!
Han: Men asså Malin, pålägget la jag tbx i kylen.
Jag: ååh du sa att du hade ett pålägg på din macka sen hade du gått ifrån frukostbordet för du skulle gå på toa sen när du kom tillbaka hade någon snott din skinka och de tyckte du va jätte kul så du kom in o väckte mig i morse o sa de!
Han: Haha öö malin är du full i hjärnan??

Hahaha fatta vad vi skrattade åt de, kan jag verkligen drömt det? Jag är säker på att han kom in o väckte mig och sa så :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback