Hemma

Hemma igen, helgen har spenderat hos familjen Johansson. Härligare familj finns inte! :D Trivs som handen i handsken hos dom. Robin fick ett brev i fredags, han har blivit inkallad för att göra lumpen nu :/ I juli flyttar han ner till Lund för att bo där i 11månader :O Vet inte hur det känns, är glad för hans skull men 11 månader är lång tid o jag kommer aldrig klara de, får se vad ödet vill, kanske jag också flyttar ner? Som Martina sa: Lund är ju en populär studentstad så malin du kan ju studera där medans robin gör lumpen så kan ni skaffa lägenhet o sånt mysigt :)

I fredags hämtade jag även ut mitt körkort :D haha , fatta att de nya körkortet är blekt! Bilden syns knappt :S
Nu ska jag förbereda morgondagen lite, börja skriva på idrottsuppgiften kanske?

Saknar min Robin sjukt mycket! Kommer inte kunna sova utan dig älskling :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback