Torsdag

God morgon! Sitter här vid datan och äter frukost. Hade min första sovmorgon i morse, har varit tvungen att gå upp tidigt hela veckan av olika anledningar. Men men torsdag idag , 2 skoldagar kvar sen helg!

I går eftermiddag / kväll var jag o Martin(lillebror) ensamma hemma, så vi bestämde oss för att åka hem till Robin för att hämta honom, o när vi kom dit så sa Robin att vi skulle vänta utanför en liten stund för dom hade en present til mig.. Sen kommer Martina ut med en jäätttee fin blomma , aww :') Så gulligt av dem att ge mig en present bara för att jag klarade uppkörningen =D

Idag har jag bara 2 lektioner, Naturkunskap o Turism tror jag det är. Slutar lite efter 3.
Ha e bra dag så hörs vi kanske senare!


"Så länge man har roligt är ingen tid bortkastad"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback