17 februari

Hej bloggeeeen!


Idag vaknade jag vid 10 av att solen lyste mig i ansiktet, hur härligt är inte det!? Min hals börjar bli bättre men den täppta näsan har inte gett med sig än..


Idag har jag haft huset för mig själv i princip, bror har bara hållit till i arbetsrummet framför datan men sin kompis.


Jag har varit ute i solen och gått en runda med hundarna och just nu sitter jag och äter stuvade makaroner och stekt korv, haha japp det var vad jag orkade laga till middag idag.


Jag är shoppingsugen också! Har lust att åka till Göteborg på lördag men dom jag frågat kan inte :( Ska höra med mamma också men tror knappt det för hon ska till Stockholm nästa helg. Aja.


Älskling ringde för en stund sen och sa att han hade filmer och godis till ikväll och han tyckte jag borde köra dit för han behövde närhet. Hur sött är inte det!? Min egna sötnooos :) Så planerna för ikväll ser just nu goda ut =)

Ha en fortsatt bra dag ! Love / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback