22 feb

Vad har hänt sen senast jag skrev. Hm jo jag var som sagt hos tandläkaren och jag hade ett hål! Ajaj. Fick borra utan bedövning :P Efter tandläkaren åkte jag hem till Robin. Hans pappa fixade tacos och det var gott! När klockan var 7 åkte vi hem till mig och kollade lets dance.

I går sov vi länge och tog det lugnt. På eftermiddagen var det dags att göra sig i ordning. Vid 6 hämtade vi upp Robins syster och sen körde vi till Robins mamma för att fira hans halvsysters 9årdag. Det var lite nervöst för mig, för det var första gången jag var hemma hos hans mamma och hennes familj. Har träffat R's mamma en gång tidigare under hela vårt förhållande. Men det gick bra. Alla var jätte trevliga och vi ska nog dit snart igen. Vi åt god mat och spelade buzz och kollade melodifestivalen. Sen körde jag , Robin och Amanda hem i snöstormen.

Idag är det söndag och i morgon är det skolan igen buhu :'( Har inte gjort något speciellt under detta lov, men det är ändå skönt att vara ledig och vila upp sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback