24 feb

Idag har varit en bra dag. Vet inte riktigt vad som gjort det men jag har iaf varit glad idag. Försvov mig i morse så fick stressa lite till första lektionen men jag hann :)

Sen ringde älsk och berättade en hemlis ;) Ni får kaanske veta mer nästa vecka.

Kort dag i skolan idag så jag har varit hemma sen 12 typ. Har bakat chokladmuffins :D

Idag har även kronprinsessan Victoria förlovat sig med sin Daniel, de var på tiden tyckte jag! Hoppas dom skaffar bebisar snart!

Min kusin Sara fyller också år i dag, Just nu befinner hon sig i Usa men jag hoppas du har haft en bra födelsedag iaf! :)

Nu ska jag tvätta av sminket sen krypa ner i sängen i morgon har jag matte c 08.10 då gäller det att vara vaken så det man går i genom fastnar i huvet .

nattinatti
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback