Alla hjärtans dag?

Sitter och äter geishachoklad nu som jag och carro köpte på lunchen, så gott!
Idag har jag haft matte c. Vi repeterade bara inför provet på måndag. Sen hade jag håla fram till halv 1 och då kom Carro till skolan och så jobbade vi med projektarbetet. Efter de var det svenska och religion kvar sen slut för dagen! I morgon har vi friluftsdag och då ska jag träna medelpass på friskis och sen bowla :D

I går var R här och därför blev det ingen uppdatering. Men vi gjorde inget speciellt, tog det bara lugnt. Snackade om alla ♥-dag. Vi ha lite skillda åsikter gällande den dagen. Jag tycker att man ska fira den jag menar det är en gång om året då kan man väl uppvakta sina närmsta lite extra? Medan R tycker att det inte är något speciellt med alla hjärtans dag och att man kan vara som vanligt kanske bara ge lite massage men annars som vanligt. Vad tycker ni? Borde man köpa presenter och blommor och kanske städa huset så mamma blir glad eller bara vara extra snäll eller vara som vanligt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback