Bio

Nu har jag äntligen börjat bli på bättre humör!
 Dagen började sådär, jag hade bestämt mig för att sova tills jag vaknade av mig själv (ca 10). Jag gick o la mig sent igår och var trött. Vid halv 9 i morse ringer mobilen. Jag orkade inte svara utan tänkte att om det är nått jätte viktigt så får den väl messa kl var ju bara 08.30! Så jag somnar om, en kvart senare ringer det igen, jag ser att det är älskling som ringer. Jag skickar ett sms : Jag SOVER! Jag somnar om igen. Halv 10 ringer han igen och jag blir sur och svarar och frågar vad han vill? Han berättar bara att han varit vaken sen halv 8 och har tråkigt och frågar om vi ska gå på bio ikväll. Gah blir man inte sur eller? Just idag när jag skulle sova ut så ringer han om en sån sak som kan vänta. Haha aja nu är det bra. Nu är jag pigg.

Snart ska jag ta ett bad och raka benen. Sen fortsätta städa och ikväll blir det bio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback