Framtiden

Nu sitter jag här och har svårt för att hålla ögonen öppna. Dags att krypa ner i sängen. Älskling saknas bara :(

Ikväll har jag suttit och kollat runt på internet efter olika utbildningar. Har hittat en del som verkar roliga. Men är så velig. Tänk om man börjar på en och sen ångrar sig? Känner för att resa och jobba också men då kanske det blir att man aldrig orkar ta tag i att börja plugga igen och så slutar man i kassan på ica. Usch usch, Jag är rädd för framtiden :p mamma säger ofta att jag är lik pappa i sättet och jag antar att jag kommer bli lika velig som han i framtiden. Han kan aldrig bestämma sig för nått utan måste hem och fundera på de flera dagar eller kolla upp andra liknande saker och jämföra för och nackdelar osv. Känner att jag tänker likadant om detta xD haha

Aja nu ska jag sova och fundera mer på min framtid....



Kommentarer
Postat av: Carro

Jobba och resa tycker jag :D Kan vi ut och resa mer, upptäcka världen. Vad sägs om New York?

2009-02-19 @ 11:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback