Min helg + kuvertväska

Nu är snart helgen över kan man väl säga, dagarna går på tok för fort! Denna helgen har varit lika bra som det brukar vara.  Har varit på bio med Älsklingen, tränat, ätit gott, tagit det lugnt.

Idag var jag och mamma på studentmässan på Wapnö. Trodde det skulle vara lite mer saker än det var men men. Jag hittade iaf en kuvertväska :D Så nu har jag iaf väska + klänning. Så nu är de bara dem andra hundra elva sakerna kvar att fixa hehe. Längtar sjuuukt mycket till den 31maj (balen) och 12 Juni (studenten) jag känner på mig att dom dagarna kommer bli några av dem bästa i mitt liv.



Nu vet jag inte vad jag ska göra, ikväll blir det nog att kolla på beck.

Ha en bra söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback