1 jan 09

Första inlägget för i år. Känns konstigt att skriva 09 på allt nu. Jag tror detta året kommer bli ett kanon år med bal, student, resor, jobb, plugga till hösten, flytta hemifrån till en ny stad? flytta ihop med R? + massa mer. Allt ska bli såå kul!

I går åkte jag hem till R vid halv 6, där bjöds det på mat. God potatisgratäng + rödvinssås+ marinerade kycklingfilér + fläskfilé. Till efterrätt blev det glass med varma hallon och choklad mousse. Kan säga att min mage höll på att spricka efter allt jag åt. Tur att min klänning inte var för tajt över magen haha! Efter maten så satt vi vid tvn och pratade och pratade. Folk sköt raketer under hela kvällen. Vi var också ute då och då. Vid kvart i tolv tog vi på oss våra ytterkläder och gick en bit för att komma till ett ställe där vi hade jätte bra utsikt. Några minuter i 12 så öppnade vi Champagneflaskan och hällde upp. När klockan var 12 så skålade vi och välkomnade de nya året. Hur mycket fina raketer som helst såg vi. När klockan var 20 över tolv och våra händer var iskalla så gick vi in till R igen, vi åt godis och planerade de nya året. Vid halv 3 var det skönt att äntligen få krypa ner i sängen.

Idag sov vi länge. Tror jag vaknade vid halv 1. Har inte gjort något vettigt idag, men man får ha en lugn dag dagen efter nyår.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback