8 Januari

Shit pommefrites vad jag är trött! Första dagen i skolan avklarad, egentligen skulle vi gått till 5 typ men vår lärare är ute och reser så slutade tidigare. Dagen började med att jag hämtade upp Carro. Fick köra i typ 60 hela vägen in till stan för det var snö och jätte halt på vägen. Men vi kom fram som tur var :) Idrott första timmen, hade hinderbana och styrka. Efter det hade vi naturkunskap, fick tillbaks prov som vi gjorde innan jul. Och sen började vi arbeta på en gång. Ska redovisa vad vi jobbat med om 2v tror jag det var.

Har inte skrivit på ett tag och det beror på att jag varit hos R dom senaste dagarna. Vi har varit på bio, varit ute och ätit god mat. Lekt i snön med hans småbröder mm. Men nu är jag hemma hos mig! Ska nog plugga, om man orkar?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback