Min dag

Hej och ho!

Här sitter jag proppmätt. Har ätit och ätit hela dagen typ. Hade bara två lektioner i skolan idag, fitness och matte. Sista lektionen i fitness idag också, nästa vecka börjar en ny kurs! I matten får man verkligen koncentrera dig och plugga plugga plugga derivatan är så himla krånglig men jag ska klara matte c om jag ens ska ha en chans att komma in på civilekonomprogrammet.

Efter skolan mötte jag R i stan och vi gick igenom massa affärer och köpte finfina kläder :P Sen gick vi till körskolan för att prata med R's körlärare, och sen tog vi oss en varsin kebabtallrik på Ida's mums! Nu sitter jag här hemma och ska plugga strax! Har egentligen bara en lektion i morgon men ska göra två prov på raken! Håller tummarna att jag fixar båda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback