Plugga?

Sitter just nu och kollar hockey. Eller kollar och kollar, jag bloggar och läser bloggar, tvn är på i bakgrunden ;D Ikväll har vi haft en fettkväll. Har ätit glass, kladdkaka, chips, dipp. Undra hur mycket man gått upp nu under helgerna. Borde kanske väga sig för skojs skull.

Idag har jag kollat runt på massa högskolor och läst om alla program. Finns vissa jag känner mig mer sugen på men tror inte jag kommer in :( Planen just nu är att jag flyttar ner till Lund till hösten (om jag kommer in). Hoppashoppas. Vill komma bort från Halmstad ett tag, vill ha min egna lägenhet! Känns som jag äntligen har fått en bild av hur jag vill ha min framtid iaf inför dem närmsta åren. Känns bra.

I morgon ska vi nog hälsa på R's mamma. Annars har vi inget planerat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback