Vårkläder

Hej! Idag är jag glad, vet inte varför kanske för att det är soligt och blå himmel utanför? Det är kallt! Och det ligger lite vit snö på marken så allt är så fint just nu. Egentligen vill jag bara att det ska bli vår, men men det gör inte så mycket om vädret är som nu, bara inte det är slaskigt och regnigt.

Huset är helt tomt nu, mamma jobbar, pappa och bror är i stan och handlar och älskling är och tränar. Jag har bara haft en lugn morgon och middag. Har kollat runt på internet på alla vårkläder. Vill bara klicka hem massor! Men tror nog jag väntar lite, affärerna i stan får ju också hem vårkläder och jag föredrar faktiskt att prova kläderna innan jag köper dom, men vi får se.

Ikväll ville mamma att hela familjen skulle vara hemma för att umgås. Blir väl god mat och film och kanske spel? Ska bli mysigt iaf.

På torsdag börjar skolan! Jag vill inte. Har i och för sig bara en termin kvar men ändå. Läxor, prov, inlämningar, redovisningar usch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback