18 mars

Hej! Dagen har gått fort. Hade matte 08.10 alltid lika trött på den lektionen. Efter det var de håla fram till halv 1, då jobbade jag och carru med projektarbetet. Efter det käkade vi och sen åkte vi in till stan och köpte solglasögon :D Sen var det snabbt tillbaks till skolan för att ha svenska, tråktråk och sen den sista lektionen var religion, fast hade bara den lektionen ca 15 min gytt!

Efter skolan skjutsade jag carru till hennes jobb och sen åkte jag hem! Och sen jag kom hem har jag gjort pannkakor, pluggat, snackat med älskling i tele. Och nu ska jag fortsätta plugga .... booring 


Kommentarer
Postat av: Carru

Bra att någon hunnit plugga! :P Jag jobbade till tio, så imorgon kommer jag att få plugga in allt! :O Hur nu de ska gå...

2009-03-18 @ 23:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback