23 mars

Idag har varit en funderar dag. Har ont i huvudet pga att jag tänkt på tok för mycket idag.. Matte + prat med syon. Jag säger bara shit vad svårt det är att bestämma sig för vad man vill plugga till hösten. Jag vet typ vad jag vill, men kommer aldrig komma in för ha inte tillräckligt bra betyg. Sen har jag vissa saker jag kan tänka mig men då måste man välja bland hundra städer var man vill läsa också åååh. Jag och min jäkla beslutångest. Och den 15 april måste man ha skickat in ansökan.

Snart ska jag hoppa in i duschen och sen sova, ska upp tidigt i morgon för att åka tidigare till skolan och göra klart projektarbetet med carro. Sen ha jag bara en lektion. Älskling och Robin E ska till min skolan i mon så blir väl att äta i skolan med dem sen drar jag hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback