Senaste

Oj dålig uppdatering här ser jag. Så tänkte bara skriva lite vad jag gjort senaste dagarna.

I går hade vi projektaretsdag (säger man så?) aja vi hade alltså inga lektioner för att man skulle jobba med projektarbetet istället, men jag och carru brukar jobba varje onsdag så vi var i princip hellediga igår. Min fredag började halv 8 när min älskling skulle gå upp och göra sig i ordning för att sen åka till skolan. Jag låg kvar i hans säng och halv sov. Sen väckte han mig när han gick till bussen, för vid 10 tiden kom min mamma och hämtade mig och så åkte hon och jag in till stan. Där sprang vi runt i typ alla affärer för mamma ville hitta nått att ha på sig i morgon (hon & pappa ska på 50årskalas). Men det var lättare sagt än gjort. Mamma och jag tycker itne alls om samma kläder så jag var nog inte så mycket till hjälp ^^ . Så när mamma var inne på mq så passade jag på att gå bort till Hotell Mårtensson och fråga om praktikplats och hon jag pratade med sa att det gick bra :) jippi så nu har jag en praktikplats...

Efter stan så var det bara att åka hem snabbt och duscha och göra sig i ordning för vid halv 4 när pappa kom hem så var jag tvungen att åka med honom in till stan igen för att den ena bilen var på lagning så vi fick ta en varsin och köra hem. Vid halv 7 åkte jag åter in till stan och hämtade upp Robin vid hemmakväll och sen åkte vi hem till honom.

Idag skulle han ha match. Så idag var vi vakna vid halv 9 och en timme senare körde jag hem till mig och nu är han på väg till kungsbacka tror jag. Snart ska jag och mamma in till stan och kolla böcker ^^

nu orkar jag inte skriva mer :P hej då. 

förresten vad händer ikväll??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback